3/29/2012

Sprayta ja pullaa




Tuhansia töitä, valvottuja öitä, silmiä painaa ei uni anna lainaa, olen kotiäiti... joo edelleen hieman väsyttää :D Jotta blogin taso ei laske aivan pohjamutiin, niin pidetään kirjallinen tuotos minimissä, säästän haasteet ym. viikonlopulle.

Tänään ollaan leivottu kaneli-rusinapullia, söin jo valehtelematta ainakin viisi. Kun olen väsynyt niin voisin vain syödä mässyttää koko ajan. Spraymaalasin myös yhden lyhdyn ja voi härregyyd siitä tuli karmea, mies sanoi, että hän hoitaa jatkossa maalaukset. No ei aina voi onnistua. Pitää ilmeisesti tuota taktiikkaa vielä hioa, kuulema  täytyy ravistella kunnolla ja suihkia kevyesti, eikä painaa nappi pohjassa kolmella heilautuksella ;)










Kylläpäs vaan spreijasin vielä ulkokorit, kun olivat niin tummuneet ja ei noistakaan hyviä tullut.
Nyt saa kyllä mies jatkaa...miten tuo muka voi olla niin vaikeaa...





Aurinkoista torstai-iltaa!


 

5 kommenttia:

  1. Voi että, mua alkoi naurattaa, kun näin sun spraymaalaukset, kun ne on aivan kuin mun maalaamia! :D Mä oon ihan samanlainen ja kysyinkin mieheltä, että mikä siinä muka voi olla niin hankalaa. :D Meillä kanssa mies hoitaa nuo spraymaalaukset nykyisin...

    Ihania pullia! <3

    VastaaPoista
  2. Nuuskutan tänne asti nisun tuoksun :)

    VastaaPoista
  3. Nam, pullaa! Makoista viikonloppua sinne!

    VastaaPoista
  4. Pitäiskö meidän mennä jonnekin spraymaalaus-kurssille Jenni;)

    Korvapuustit on kyllä aivan parhaita Lovviisa:)

    Tervetuloa Ruususuun äiti ja makoista viikonloppua sinnekin!

    VastaaPoista
  5. Kurssi voisi tehdä kyllä hyvää! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...