5/12/2012

The Versatile Blogger Award

                                   



Kiitos Keski.:n Jennille tästä tunnustuksesta!


Tunnustuksen säännöt ovat seuraavat:

1. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen
2. Lisää The Versatile Blogger Award-kuva postaukseesi
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
4. Nimeä 15 bloggaajaa
5. Ja kerro heille tunnustuksesta!

-----------------------------------------------

Faktoja itsestäni:

1. Rakastan lukemista, luen mieluiten dekkareita. Elokuvissa ja tv-sarjoissakin pidän eniten trillereistä ja yliluonnolliseen liittyvistä aiheista. En tykkää ollenkaan romanttisista komedioista tms. Hauskat komediat toki menevät.(Tässä oli kyllä jo kaksi faktaa:))

2. Pelkään autolla ajamista, minulla on ajokortti ja ajan jos on pakko.

3. Olen lapsena joutunut isoon leikkaukseen, jonka jälkeen jouduin olemaan kaksi kuukautta sairaalassa. 

4. Olen nuorempana harrastanut useamman vuoden kilpatanssia.

5. Suostun enää ostamaan ainoastaan kokopuisia huonekaluja.

6. Olen työskennellyt kosmetiikan parissa 15-vuotiaasta saakka. Aluksi myyjänä, myöhemmin muissa tehtävissä. En kuitenkaan ole jaksanut tehdä kosmetiikka-aiheisia postauksia, koska olen niin iät ja ajat niiden parissa puuhastellut, ehkä joskus...

7. Tarkoitukseni on valmistua, ainakin kandiksi, tämän vuoden loppuun mennessä. Olen nimittäin ollut gradua vaille valmis jo sata vuotta ja tämä pännii minua niin maan perusteellisesti!

-------------------------------------------


Tämä tunnustus on kiertänyt niin monessa blogissa, että en laita tätä erityisesti kenellekään eteenpäin.
Ne jotka eivät tätä ole vielä tehneet niin napatkaa mukaan! Tämä oli siis käsky:) 









3 kommenttia:

  1. Näitä on aina niin mukava lueskella.
    Meillähän on monta yhteistä asiaa :D
    Mie tykkään kans kauhuista ja trillereistä. Oon kans ollu lapsena leikkauksessa, itseasiassa useampaan otteeseen.
    Meillekään ei tuu mitää lastulevyhirvityksiä,oikeeta puuta se olla pitää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä on tosiaan hauskoja, näihin tulee oikein "himo" lueskella ja oonkin nyt tsekkaillu mitä ihmiset on kirjoittaneet:)

      Kolme samaa kohtaa seitsemästä on aika hyvin, on siis paljon yhteistä!
      Lapsuuteni olen myös asunut paikassa jossa puhuttiin sie ja mie, paikka on Etelä-Karjalassa:)

      Poista
    2. No niimpä!
      Ja mie kans lapsuutein ja nuoruutein ja osan aikuisikää asustin miesie-paikkakunnalla, joka löytyy eteläiseltä savonmualta. Nyt kuitenkin tosiaan asustelen täällä e-karjalassa, jossa puhutaan melkei niinku kotpuolessa, iliman sanojen viäntelyitä ja kiäntelyitä tosin :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...