3/11/2013

Pieni Hortensia

Eilisellä Prisman reissulla mukaan tarttui tällainen pienen pieni ihastus. Pussissa taisi lukea midi Hortensis tai jotain sinne päin. Perunanarsissia olin ostamassa mutta eihän siellä mitään ollut, mistäköhän sellaisen löytäisi? Ensi viikonloppuna ajellaan Keravan suuntaan niin voisi käydä siellä Pirilän Kukkatalossa. Takaisin aiheeseen, minulla ei ole tainnut koskaan olla sisällä Hortensiaa ja vähän mietityttää että heittääkö tämä henkensä ihan kohta vai just nyt:) Sen verran tiedä että Hortensia ei siedä kuivuutta muttei myöskään liiallista märkyyttä, eikä se pidä suorasta auringonvalosta. Hoitosuunnittelmana siis kastella usein aluslautasen kautta ja pitää poissa paahteesta.





Autotallia siivotessa löysin myös minun vanhan tarjottimen, joka oli siirretty parempia aikoja odottelemaan, mies olisi laittanut tarjottimen kirppisläjään saman tien mutta kiikutin sen sisälle vastusteluista huolimatta ja nyt se toimii pullojen ja kynttilänjalan alustana ja minusta se on hauska, sellainen rumankaunis ja siinä lukee vielä Made in Helsinki, joten saa jäädä. Tarjottimessa on drinkkiohjeita, olisiko jostain kultaiselta 80-luvulta tai sinne päin:)



Lämpimästi tervetuloa uusille lukijoille!

Menen nyt vastailemaan edellisen postauksen kommentteihin ja blogivierailuille.

Heipparallaa!

8 kommenttia:

  1. Kerrassaan ihana kukkanen :-) Vaikka niin huono olen kukkien kanssa niin ne kyllä aina ihastuttaa minua! :-) Niin kauniissa purkissa myös :-)

    Mukavaa alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Seija<3

      Ihanaa alkanutta viikkoa sinullekin!

      Poista
  2. Suloinen hortensia!
    Puutarhamyymälästä löytyy varmasti perunanarsisseja...

    VastaaPoista
  3. Toka kuva on ihana, jäin pitkäksi aikaa katsomaan :) Ihanat värit ja kaunis sommittelu :) ja nätti on kukkakin :)

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana, hortensiat on niin kauniita! <3 Ja tosi kauniit kuvat olet ottanut! <3

    Mä vastailen sulle, kunhan saan koneen kuntoon...

    VastaaPoista
  5. Hortensiat ovat niin kauniita. Olen saanut ne pidettyä hengissä aika hyvin, kuivuus on pahinta, sitä ne eivät kestä juuri lainkaan.

    VastaaPoista
  6. Vaikka viherpeukaloksi itseäni tituleeraan,niin hortensia hoito on minulle ydinfysiikkaa. Kaunis kukka.

    VastaaPoista
  7. Mekin ajellaan sännöllisesti Keravan suuntaan. Mä tuun nykii sua hihasta jos joskus törmään :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...