1/13/2014

Romuromantiikkaa


Uusi vuosi, parempi motivaatio:) Tänään tuli pitkästä aikaa fiilis että nyt pistetään postausta eetteriin ja kun tuossa sai joulut raivattua ulos talosta ja pakkasten myötä kaikki tunkkaiset tekstiilit pihalle, niin johan tuli raikasta! Meillä on edesmenneen isomummin vanhat peltiset rasiat saaneet uuden elämän kukkapurkkeina ja kuvissa näkyvät täkki sekä räsymatto ovat myös mummin käsialaa. 







Tervetuloa uusille lukijoille ja nähdään taas pian (it's a promise;))



10 kommenttia:

  1. Heti kärppänä paikalle! :D Ihana, kun olet palannut! <3
    Onpa hyvännäköiset kipot ja räsymatto on ihana! Ja tuo iso pullo, ihana! <3

    Hyvää alkanutta vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että joku on paikalla;) ettei mua ole kokonaan unohdettu:) Ihanaa alkanutta vuotta sullekin !!!<3

      Poista
  2. Oikein hyvää alkanutta vuotta ♡ tosi kiva että olet paikalla, juur yks päivä mietin että mitä kuuluu :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin Seija! Täällä mä vielä olen:) Pitää tulla sulle kyläileen!

      Poista
  3. Ihanaa "romua", tekisi mieli itsekin viedä matot ja petivaatteet pakkaseen kun vihdoin saatiin kuivaa ja kirpeää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Cheri! Nyt vaan kaikki pihalle, niin pöpöt kuolee, mä olen jo käyttänyt suurimman osan sisustustekstiileistä ja petivaatteista, huomenna lähtee pehmolelut:D

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Kiva, että olet täällä taas :) Usein käynyt kurkkimassa :)
    Erityisesti muistuit mieleeni, kun näin haastattelusi yhdessä lehdessä ;)
    Ihania kuvia sulla! Millä kameralla kuvaat? :)

    P.S. Yllä oleva poistettu, koska se oli väärällä tunnuksella kirjoitettu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Iina! Ai sä bongasit sen lehtijutun:D Mun kamera on Canon eos 600, oon ollut ihan tyytyväinen, nyt ajattelin ostaa kiinteän linssin sisäkuviin.

      Poista
  6. Oi mitä ihanuuksia täällä taas on, kiva kun olet palannut!♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...