1/14/2014

Värikästä




Tänään paistoi taas niin ihanasti aurinko että innostuin jo suunnittelemaan kaksosten syntymäpäiviä, joihin tosin on vielä kuukauden päivät aikaa. Tein Ikean pienistä Pom pomeista viritelmän roikkumaan verhoihin,sopii kivasti viirinauhan kanssa. Olipas muuten aika homma saada pallurat pysymään auki, eihän niissä olevasta teipeistä ollut mihinkään. Loppujen lopuksi jouduin ompelemaan reunat yhteen. Isot pallot laitoin kaapin päälle ja ennen juhlia avaan vielä muutamat pallurat pöydän yläpuolelle roikkumaan. 




Kaapin päällä on palluroiden lisäksi miehen isän ampuman hirven sarvet sekä metallinen z-kirjain, jonka bongasin kirppikseltä, sieltähän ne mun löydöt tuppaa olemaan;) 

Aurinkoista viikkoa!


6 kommenttia:

  1. Nuo on kyllä ihania palloja, viimein minäkin niihin alan oikein todella lämpeneen :-) Kerran itse asiassa olin valkoisia ostamassa niin toki kaikkia muita värejä oli saatavilla :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olen näiden suhteen myöhäisherännäinen:) Kun mä olin näitä ostamassa, niin pyöreänä oli ainoastaan harmaita, taitavat siis tosiaan tehdä kauppansa!

      Poista
  2. Hei, ihanaa, että oot jo postaamassa toistamiseen tänään! <3 Näyttää ihanalta! <3 Mä laitoin pari isoa valkoista edelliseen makkariin ja tännekin siirtyi yksi. Pieniä ostin kanssa jo valmiiksi synttäreille, vaikka en edes tiedä missä niitä vietetään... ;)

    Ihailinkin tuota Z-merkkiä, olet kyllä huippu tekemään löytöjä! <3 Minäkin ottaisin mielelläni tuollaiset sarvet, joskin maalaisin ne valkoisiksi... :D

    VastaaPoista
  3. Ai että, ihanalta näyttää!:) Raikasta ja kaunista.♥

    VastaaPoista
  4. Nuo pom pomi on todella ihania ja kaunis viirinauha ikkunanpielessä:)

    VastaaPoista
  5. Hei!

    Kaunis koti teillä.
    Tupsahdin tänne sattumalta, ja ihastuin heti blogiisi.
    Liityin myös lukijaksi :)

    -Hanna-

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...